23 mai 2012

briose cu morcovi


Briose cu morcovi


Luna aceasta la provocarea secreta organizata bineinteles de Ama, am avut un blog foarte dragut, din care m-am hotarat greu ce sa fac. De fiecare data incerc sa fac ceva care sa fie nou nout si care cred eu ca pot realiza. Pana acum n-am mancat nicio prajitura cu morcovi si am gasit o foarte draguta reteta de briose cu morcovi. Am facut eu asa un pic sceptica de ce poate sa iasa, insa au iesit atat de bune incat am repetat in aceasi zi reteta :))


Ingrediente alese cu grija:

- 150 gr. morcovi
- 100 gr. zahar
- 2 oua
- 75 ml. ulei
- 1plic zahar vanilat
- 100 gr. faina
- un plic praf de copt
- 2 lingurite cu varf de scortisoara



Preparare:


In primul rand ne ocupam de domnii morcovi si ii dam prin razatoarea mare. Apoi intr-un castron punem zaharul cu ulei , oua si zaharul vanilat pe care le amestecam bine. Separat amestecam faina cu praful de copt si scortisoara. Peste compozitia de oua adaugam cate putin faina pana se inglobeaza toata. Va iesii destul de tare , dar nu va panicati. La final adaugam si morcovul. Eu aici am amestecat cu mana ca sa fiu sigura ca iese bine. Intr-o tava de briose punem compozitia, cu tot cu hartia aceas speciala si dam la cuptorul incins pentru cca. 20-25 min. Temperatura aprox. 180 grade.




Vor creste niste briose dragute si pufoase foc. Mie imi plac la nebunie datorita aromei de scortisoara.
 Se poate pune si seminte diverse, nuci, migdale. 




Pofta buna!

6 comentarii:

Anonim spunea...

Andrea am descoperit blogul tau datorita Amei. Am reteta la "neaparat" de incercat mai ales ca am gasi in piata morcovi mici si dulci. Platoul de sticla si capacul sunt minunate! De unde le-ai luat? Pupici de la un nou fan, Brindu

Andreea Alina spunea...

Buna, ma bucur ca iti plac. Sa stii ca ies incredibil de pufoase si bune. Platoul este de la Ikea..cu tot cu capac.
Seara buna!

Andreea Alina spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Sarea in bucate spunea...

buna, la provocare de luna aceasta mie mi-a revenit blog-ul tau, din care am ales papanasi, i-am postat , am si trmis link amei dar se pare ca ceva s-a intamplat ori nu a primit link-ul ori nu stiu ce, dar mie nu mi-a postat pe pagina ei reteta ta! eu am venit sa-ti spun ca nu ai ramas pe dinafara, mi-am facut datori si iti multumrsc pentru reteta de papanasi, au fost deliciosi:))

Andreea Alina spunea...

Buna, asa am patit si eu cu reteta mea :)) si i-am dat Amei un mesaj pe facebook si m-a adaugat imediat.

Ma bucur ca ti-au placut papanasii..eu as manca zilnic ;))

Unknown spunea...

Frumoase si gustoase!

Trimiteți un comentariu