18 august 2010

Kumpir

Ingrediente alese cu grijă:

-Cartofi de mărime medie
Eu am folosit 5 cartofi, toţi cam de aceaşi mărime pentru coacerea lor egală.

Cartofii întregi spălaţi şi şterşi de apă se împăturesc în folie de aluminiu şi se pun în cuptor la copt.
Am folosit cuptorul electric pentru 45minute şi 200grade. Se coace mai repede decât în cuptorul aragazului.


Ingrediente pentru umplut:

-unt
-sare
-piper
-porumb din conservă
-maioneză
-puţină varză albă
-kaiser
-caşcaval
Kaizerul l-am tăiat cubuleţe mărunt.
Caşcavalul l-am dat pe răzătoarea mare.
Am tocat varza ca pentru salată şi am amestecat cu porumb şi maioneză.

După perioada de coacere, scoatem cartofii din folie şi încercăm cât de mult putem cât timp sunt fierbinţi să-i taiem pe jumatate, punem sare şi piper (şi alte condimente ce ne plac), ungem cu unt încercând sa împingem untul în ei cu furculiţa.
Adaugăm restul ingredientelor: varza, porumb, kaiser şi caşcaval. Se poate manca ca atare sau pe post de garnitura la o friptură.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu