15 septembrie 2010

Lasagna rolls



Lasagna rolls



Ingrediente alese cu grijă:

-carne tocată amestec cca. 250grame (porc cu vită)
-foi de lasagna (eu am folosit 6 foi)
-suc de roşii
-2 căţei de usturoi
-25 grame unt
-25 grame făină
-400ml lapte
-sare
-caşcaval


Preparare:


Foile de lasagna se pun pentru 4 minute la fiert în apă. De regulă la lasagna normală nu le fierb înainte, dar pentru acest mod e necesar ca să le putem roti.

Atenţie să nu se lipească foile între ele, imediat ce sunt scoase din apa caldă , este bine să fie umplute şi rulate sau le scoatem sub jet de apă rece. Foarte important să nu se lipească foile între ele!!



Preparăm sosul Bechamel: Untul îl punem într-o crăticioară la topit. Sare. Adăugăm făina şi omogenizăm şi apoi laptele. Fierbem puţin ca să se lege.


Carnea tocată o amestecăm cu sos de roşii. Eu am folosit ketchup făcut în casă. Am pus şi sare, piper şi usturoiul presat mărunt.


În tava unsă cu unt se asează foile şi carnea astfel: luăm fiecare foaie şi o umplem cu carne ca la sarmale ,o rulăm şi asezăm în tavă.

Aşa procedăm cu toate. După aşezare turnăm sosul Bechamel şi apoi caşcaval ras.

Dăm la cuptorul încins pentru cca. 40-50 minute


Când e gata la cuptor trbuie să fie frumos rumenit şi sosul sa fie scăzut şi închegat. Opţional presărăm şi parmezan pe deasupra.



Poftă bună!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu